Sponsorcommissie

Zoals elke vereniging kan ook R.K.S.V. Margriet niet zonder de hulp van sponsoren. Met bijdragen van bedrijven maken wij de sportactiviteiten en het onderhoud van het complex mogelijk. Dit zorgt ervoor dat de jeugd, maar ook de senioren de tijd van hun leven hebben. Elke vorm van ondersteuning is ontzettend waardevol voor onze vereniging. Daar staat dan ook een enorme waardering van de club en de maximale exposure binnen de mogelijkheden van het sponsorpakket tegenover.

Sponsor bij R.K.S.V. Margriet

R.K.S.V. Margriet biedt de mogelijkheden om de naamsbekendheid te vergroten. Wij hebben een zakelijk netwerk dat rondom wedstrijden van het eerste elftal samenkomt langs de lijn, in het sponsorhome en de kantine. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om via reclame uitingen op en rond het veld en via de communicatiekanalen in contact te komen met de 1100 leden en niet te vergeten; de spelers, begeleiders en supporters van bezoekende voetbalclubs.

Van teamsponsor tot reclamebord en sponsorpakketten

Bij de R.K.S.V. Margriet willen wij met zorg een sponsorschap aanbieden dat aansluit bij de behoeften van jou als sponsor. Dit kan als shirtsponsor van het elftal van jouw eigen zoon of dochter, maar ook in een pakket op maat om meer bekendheid bij alle Margrieters te verwerven.

Leden en contact Sponsorcommissie

Onderstaande vind je een overzicht van de actuele leden van de sponsorcommissie. Mocht je vragen hebben over de mogelijkheden tot sponsoring bij R.K.S.V.  Margriet? Neem dan contact op met een van onderstaande leden.

Loek Wenting
Joep Derksen