Scheidsrechterscommissie

De scheidsrechter vervult een belangrijke rol binnen het voetbal en is onmisbaar bij thuiswedstrijden van teams van R.K.S.V. Margriet. Zowel op als buiten het veld speelt hij of zij een  rol in het bevorderen van een sportieve en eerlijke wedstrijd. Wil jij een bijdrage leveren aan het behoud van plezier in het voetbal, zodat beide teams met een glimlach het veld verlaten? Meld je dan aan als scheidsrechter bij onze vereniging en begin direct met fluiten!

Start als clubscheidsrechter bij
R.K.S.V. Margriet

Heb je interesse om ervoor te zorgen dat kinderen en/of volwassenen op een sportieve en plezierige manier de strijd met elkaar aangaan? Neem dan contact op met de scheidsrechterscoördinator van onze club. Hij of zij staat klaar om je te begeleiden. Samen bepalen jullie welke leeftijdscategorie je gaat fluiten, wat je doelen zijn, of je een opleiding wilt volgen, en regelen jullie een scheidsrechterstenue.

Ben je nog geen lid van onze voetbalvereniging? Als vrijwillige scheidsrechter is het belangrijk dat je wel lid wordt van onze vereniging, maar je krijgt vrijstelling voor het betalen van contributie.

Scheidsrechterscommissie

Zorg voor persoonlijke ontwikkeling

Persoonlijke ontwikkeling staat centraal als scheidsrechter bij R.K.S.V. Margriet. Je krijgt de kans om je op persoonlijk vlak sterk te ontwikkelen, waarbij je onder andere leert om snel beslissingen te nemen en deze vervolgens zowel verbaal als non-verbaal uit te leggen. Deze vaardigheden zijn niet alleen van belang op het veld, maar komen ook goed van pas buiten het speelveld.

Scheidsrechterscommissie R.K.S.V. Margriet

Binnen onze vereniging zijn een 10-tal clubscheidsrechters actief. Dit is niet altijd voldoende om alle wedstrijden in goede banen te leiden. Het kan daardoor voorkomen dat trainers, leiders, spelers of ouders van spelers wedstrijden moeten fluiten. Wil jij in gesprek met één van de leden van de scheidsrechterscommissie om een steentje bij te dragen? Of heb je de hulp nodig van één van de clubscheidsrechters? Zoek dan contact met één van de leden van de scheidsrechterscommissie:

Jeroen Scherpenzeel
Mail naar: jeroen.scherpenzeel@rksvmargriet.nl

Jan van Leest
Mail naar: jan.van.leest@rksvmargriet.nl

Ruud Pigmans
Mail naar: wedstrijdsecretaris@rksvmargriet.nl

Maikel Boeijen
Mail naar: maikel.boeijen@rksvmargriet.nl

Pilot vernieuwde spelregels voor JO13-2 t/m JO13-4 en MO13-1.

De pilot vernieuwde spelregels is in het seizoen 2022/’23 gestart door de KNVB in de categorie B JO13 (Noord en West 1). Vanaf seizoen 2023/’24 krijgt de pilot een vervolg en wordt deze uitgebreid, omdat de resultaten tot zover positief zijn.
Voor onze vereniging geldt dit voor JO13-2 t/m JO13-4 en MO13-1.
Op deze pagina is alle informatie rondom de pilot te vinden inclusief een mooie infographic.
De nieuwe regels worden duidelijk uitgelegd in deze video.